راهبرد داده کاوی در ارائه محصولات فروشگاهی با استفاده از بانک اطلاعاتی نرم افزار دشت همکاران سیستم

از گذشته، کسبه بازار توجه بسیاری به تصمیم گیری در رابطه با خرید تعداد و نوع کالای مورد نیاز مردم داشته اند و با توجه به تجربه و شناخت بازار محصولات پرفروش را برای خرید انتخاب می کردند. ولی امروزه باتوجه به گستردگی اجناس، توسعه شهرها، حجم وسیع داده های موجود و بی تجربه بودن کسبه نوپا، تحلیل بازار و استخراج کالاهای مورد نیاز بازار با سیستم های کامپیوتری که توانایی تصمیم گیری نزدیک به تصمیم گیری های انسانی را دارا هستند مورد توجه قرار گرفته است. این استقبال به دلیل سهولت استفاده و عدم نیاز به تجربه چندین ساله به وجود آمده است.به زبان ساده تر می توان گفت، داده های زیادی موجود است ولی دانش (دانش تصمیم گیری و تصمیم سازی) وجود ندارد. دانش تصمیم گیری و تصمیم سازی با استفاده از داده کاوی (Data Mining) بدست می آید.

ادامه مطلب را در آدرس زیر بخوانیدرای و کامنت نیز در سایت اطلی فراموش نشود

https://sepidarsystem.com/blog/dasht-datamining-application/